Nieuwste software(v2.1.0) wil niet verbinden met ontsteking
 Public Forums   Started by petrolhead   2018-09-10 08:25:40 +02:00   Comments: 4    Viewed: 7176

1. petrolhead
    petrolhead Member
    Hi, Vandaag voor het eerst mijn 123 getest, welke ik vandaag exact één jaar geleden gekocht had. Geweldig product en fantastisch om zoveel opties te hebben. Alleen, verbinden geeft nogal problemen... Los van de auto had ik hem een hele tijd geleden al geprogrammeerd, zonder enig probleem. Nu in de auto verliep dat wat minder vlekkeloos. Ik had zojuist de nieuwste software(v2.1.0) en drivers geinstalleerd, allemaal succesvol volgens het installatieprogramma en Apparaatbeheer in Windows. Echter, zodra ik hem verbond gaf 123Tune continu aan dat hij verbonden was en weer ontbonden was, met een frequentie van ca. 2x per seconde. Laptop opnieuw opstarten en 123Tune opnieuw installeren mocht niet baten. 3 verschillende usb kabels en poorten geprobeerd, ook zonder succes. Alle bedrading van de 123 los gehouden of juist 12V wel aangesloten maakte ook geen verschil. De 123 zelf werkte prima, de motor draaide er perfect mee. Ik had er voorheen al curves op gezet, en herinnerde me dat dat met een oudere versie was. Na het installeren van v1.8.4 wilde verbinden al een stuk beter lukken, maar nog steeds werd hij er af en toe uit gegooid. Daarna is het een hele tijd weer goed gegaan. Maar ik denk dat dit aan de USB kabel ligt. Het betreft een 123TUNE-4-R-V-G voor een MGA. Kennelijk wil die niet werken met de nieuwe software. Ik heb alleen 2.1.0 en 1.8.4 geprobeerd, misschien wil een versie daartussen ook werken, maar dit heb ik niet geprobeerd. Mijn vragen zijn: Is deze issue bekend, en wordt hier aan gewerkt? Waar kan ik de releasenotes vinden?(Ja sommige mensen lezen ze, je maakt ze niet voor niets!) Deze staan niet in de download directory op de server.. Dit omdat ik graag wil weten of de nieuwste versie functies of bugfixes heeft die ik nu dan misloop... Alvast bedankt!
    petrolhead, 2018-08-18 17:42:05 +02:00
  2. Leen APK
    Leen APK Administrator Staff Member
    Beste, In Versie 2.1.0 zat een bug die vorige week gefixt was, maar er zit toch nog een foutje in. Daarom staat Versie 2.0.0 voorlopig weer op de website van 123ignition. Probeert u het svp hiermee nog eens. groet, Leen
    Leen APK, 2018-08-22 21:02:26 +02:00
  3. petrolhead
    petrolhead Member
    Beste Leen, Dat zal ik doen, versie 1.8.4 werkt ook al gewoon naar behoren. Zijn hierna nog nieuwe functionaliteiten toegevoegd, aangezien het versienummer van 1 naar 2 gegaan is? Groet
    petrolhead, 2018-08-23 11:19:33 +02:00
  4. Hallo, ich habe ein ähnliches Problem. Ich kann überhaupt keine Bluetooth Verbindung mehr aufbauen. Es sucht und sucht, kann den 123 aber nicht finden. Wie kann ich feststellen, welche Softwareversion ich auf meinem Smartphone hab und wie kann ich eine ältere Version installieren? Grüße, Steffen
    , 2018-09-10 08:25:40 +02:00
  5. (You must log in or sign up to post here)

Report Post

Write your reason

Log in | Sign up
Tems & Conditions!
Help!