123/tune curves-database
 Vraagbaak   2010-09-07 14:05:09 +02:00   Comments: 3    Viewed: 9824

1. Beste forumgebruikers, beste Leen Ik heb onlangs een 123/tune in mijn jaguar geplaatst en met hulp van de diverse Jaguar handboeken een 2-tal curves geprogrammeerd die een heel bevredigend resultaat geven op benzine en LPG. Ik zou het erg leuk vinden als er een database was, waar je je curves op kan posten met daarbij uiteraard de specificaties van de betreffende motor. Op deze manier kun je onderling informatie uitwisselen. Beste Leen, kun je zo'n database opzetten?
    , 2010-09-07 14:05:09 +02:00
  2. Wat een goed idee! Ik ga uitzoeken hoe ik dit kan verwezenlijken (met de IT-afdeling ;-)). groet, Leen
    , 2010-09-07 18:17:22 +02:00
  3. We zijn erachter dat dit wel zou moeten kunnen binnen onze webshop/ website, maar dat dit helaas nog niet gebruiksvriendelijk is. We zijn aan het nagaan hoe we dit kunnen verbeteren. Hoe u nu reeds bestanden kunt uploaden: 1) eerst inloggen als gebruiker 2) daarna naar het forum via de menubalk bovenaan 3) rubriek kiezen: Exchange Tune curves 4) Nieuw onderwerp aanklikken 5) formulier invullen: - als onderwerp svp merk en type van uw auto invoeren - bij bericht svp nadere specificaties invoeren, gebruikservaringen, etc. - bericht uploaden door op Bijlagen (blauwe letters) te klikken, het bestand van uw computer selecteren en uploaden. Daarna kunt u dit pop up venster weer sluiten - Indien u wilt kunt u aanvinken dat u alle reacties naar uw e-mail adres gestuurd wilt hebben. 6) als het formulier compleet is ingevuld 'Voeg onderwerp toe' selecteren met vriendelijke groet, Leen, Leen APK
    , 2010-10-07 18:38:00 +02:00
  4. (You must log in or sign up to post here)

Report Post

Write your reason

Log in | Sign up
Tems & Conditions!
Help!