Public Forums
2015-06-19 09:21:58 +02:00
Comments: 5
Viewed: 8686
Ik heb een unimog 404 met een w123 250 6 cilinder motor erin.
Dat is niet de originele m180 motor maar hij draait nog wel op de bij de m180 horende verdeler ( die geen vacuum vervroeging heeft want daar is geen aansluitplek voor...)
Is er een 123 die ik kan gebruiken voor deze motor en in deze opzet?
alvast bedankt voor elke tip/truuk die me verder kan helpen!
jeroen
Hoi Leen, dank je wel voor je snelle reactie; je hebt gelijk, ik zou inderdaad gewoon deze 123 moeten kunnen gebruiken ware het niet dat je daar de leiding van de vacuum vervroeging op moet aansluiten. En die zit nou juist niet meer op mijn auto. ( degene die de ombouw gedaan heeft, heeft de spruitstukken van de ouwe unimog motor gebruikt en daar zit geen aansluiting voor vacuum vervroeging op ).
Kan ik nu toch deze 123 gebruiken?
Hoi Leen, dank je wel voor je snelle reactie; je hebt gelijk, ik zou inderdaad gewoon deze 123 moeten kunnen gebruiken ware het niet dat je daar de leiding van de vacuum vervroeging op moet aansluiten. En die zit nou juist niet meer op mijn auto. ( degene die de ombouw gedaan heeft, heeft de spruitstukken van de ouwe unimog motor gebruikt en daar zit geen aansluiting voor vacuum vervroeging op ).
Kan ik nu toch deze 123 gebruiken?
Ha Jeroen,
U kunt de 123 gewoon gebruiken. Als u de vacuüm aansluiting niet aansluit functioneert de ontsteking als een 123 zonder vacuüm. Wanneer u dit wilt kunt u, per mail, de 123 ook zonder vacuüm aansluiting bestellen (dit scheelt ook iets in de kosten).
met vriendelijke groet,
Leen,
Leen APK